عاشورایی میمانیم
farshad.farhad





نويسندگان
آخرين مطالب

لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به نام خالق استقلال و آدرس amanmfm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







لوگوي دوستان


برچسب‌ها:
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:تصاویر دیدار استقلال تهران در مقابل گسترفولاد, .:. 1:42 .:. محمد مویسات

دیدگاه

استقلال گسترش فولاد (1) استقلال گسترش فولاد (2) استقلال گسترش فولاد (3) استقلال گسترش فولاد (4) استقلال گسترش فولاد (5) استقلال گسترش فولاد (6) استقلال گسترش فولاد (7) استقلال گسترش فولاد (8) استقلال گسترش فولاد (9) استقلال گسترش فولاد (10) استقلال گسترش فولاد (11) استقلال گسترش فولاد (12) استقلال گسترش فولاد (13)


برچسب‌ها:
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:گزارش تصویری دیدار استقلال و گستر فولاد / عکسها, .:. 1:30 .:. محمد مویسات

طرفداری- پس از اینکه مشخص شد بیماری تیتو ویلانووا عود کرده است، مدیران بارسلونا خبر از استعفای ویلانووا دادند و در کمتر از 1 هفته مربی جدید را معرفی کردند. عملکرد خوب جراردو مارتینو ملقب به تاتا مارتینو و سابقه حضور وی در بارسلونا مسئولان بارسا را راضی کرد تا وی را به عنوان مربی جدید به هواداران معرفی کنند. جراردو مارتینو حالا در بارسلوناست

تاتا مارتینو امروز (جمعه) قراردادی 2 ساله امضا کرده در اولین کنفرانس خبری به عنوان مربی بارسا از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرده و در ابتدای کنفرانس خبری درباره مربی سابق تیم صحبت کرد:

"من بسیار خوشحال و سپاسگزارم، پیوستن به باشگاهی با این تاریخ و شخصیت باعث افتخار است. متاسفانه همه می دانیم چه چیزی باعث شد تا من اکنون اینجا باشم (اشاره به بیماری تیتو) بهترین آرزو ها را برای تیتو دارم."

مارتینو در ادامه از اشتیاق خود برای پیوستن به بازیکنان و شروع کارش گفت: "دوست دارم هر چه زودتر بازیکنان تیم را ببینم و بی صبرانه منتظر شروع بازی ها هستم. ما با همان بارسا فوتبال بازی کنیم. برای همین است که اکنون من مربی بارسا هستم، با همان سبک همیشگی بارسا بازی میکنیم و البته چیزهای جدیدی به آن اضافه می کنیم تا تیم کامل تری شویم."

تاتا بار دیگر اعلام کرد هرگز فکر نمی کرده روزی مربی بارسلونا شود: "یک انسان می تواند جاه طلب باشد، برای خود آرمان هایی مشخص کند اما من یک سال پیش هرگز نمی توانستم تصور کنم در این مکان خواهم بود."

وی در مورد انگیزه بازیکنان بارسا گفت: "چیزی که می توان از آن مطمئن بود این است که بازیکنان هنوز تشنه به دست آوردن پیروزی های بیشتر هستند. من نمی توانم به این فکر کنم که مسی و نیمار نتوانند در کنار هم خوب بازی کنند، اگر این اتفاق رخ دهد مربی مقصر است. به عنوان یک مربی یاد گرفته ام که بازیکنان و کادر فنی را با هم هماهنگ کنم. مربیگری در آرژانتین کار ساده ای نیست و این سختی کار در صورت مربیگری در کشور دیگر به ما کمک می کند. من و مسی هر دو از روزاریو هستیم، نیوولز باشگاه ماست اما از نزدیک همدیگر را نمی شناسیم."

تاتا: من امروز به اوسلو می روم و به تیم اضافه می شوم و در بازی آن ها مقابل والرینگا حضور پیدا خواهم کرد و سپس باز می گردیم تا بازگشت بازیکنان اسپانیا و برزیل به تیم را خوش آمد بگوییم."

پست مسی: "مسی در پست های زیادی بازی کرده است اما در این پست بیشتر گل ها را به ثمر رسانده است. پست او را عوض نمی کنم."

جذب مدافع: "امروز صبح با پویول صحبت کردم. من هنوز تمرین تیم را ندیده ام و نظری درباره ی جذب مدافع ندارم."

تماس با تیتو: "تلفنی با تیتو صحبت کردم، او برای من آرژوی موفقیت کرد، من هم برای او بهترین آرزو ها را دارم. هنوز با رورا و روبی صحبت نکرده ام اما به همه اطلاعات درباره تیم نیاز دارم. از زمانی که هواپیما فرود آمده است در حال صحبت درباره بارسلونا هستم."

دوس سانتوس تیم را ترک می کند؟ "در حال حاضر ما روی همه بازیکنان حساب می کنیم، حتی دوس سانتوس.

منچستر یونایتد برای خرید سسک به بارسا پیشنهاد داده است؟ "باشگاه دو بار پیشنهاد منچستر را رد کرده است من نیز برای سومین بار این کار را انجام می دهم، سسک در اینجا خواهد ماند."

تقویت بارسا و استفاده از تجربیات قدیمی تیم: "چیزهای از بهترین بارسا را به تیم باز می گردانیم و چیزهای دیگری را نیز اضافه می کنیم. پیش بینی بازی ها کار درستی نیست اما به دست نیاوردن هیچ عنوانی شکست محسوب می شود."

لباس تاتا در کنار زمین مسئله ای است که ذهن هواداران و مسئولان بارسا را درگیر خود کرده است. مربی جدید آبی اناری ها معمولا در کنار زمین با گرمکن حاضر می شود! وی در این باره گفت: "در کنار زمین چه لباسی می پوشم؟ هنوز مشخص نیست اما هر لباسی که راحت تر باشم! باید ببینیم چطور می توانیم به گونه ای کار کنیم که همه چیز به خوبی پیش برود. هر کس باید یک نقش بخصوص داشته باشد که در آینده آن را مشخص می کنیم."

در روز های گذشته شایعاتی درباره پدیده نیوولز و پیوستن وی به بارسلونا شنیده می شد که تاتا به سوال خبرنگاران درباره این بازیکن نیز پاسخ داد: "ورجینی بازیکن خیلی خوبی است اما اول باید ببینم آیا به دفاع نیاز داریم یا خیر. اگر احساس کنیم به بازیکن جدید نیاز داریم به خرید بازیکن فکر می کنیم."

رقابت با رئال مادرید: "ما درباره فوتبال صحبت خواهیم کرد و اتفاقاتی که در زمین خواهد افتاد. الکلاسیکو ها مهم هستند اما تنها آن بازی سرنوشت قهرمانی را مشخص نمی کند. ما با همان سیستم 4-3-3 بارسا بازی می کنیم زیرا بازیکنان با این سیستم راحت تر هستند. من نیز با این سیستم بیگانه نیستم زیرا در نیوولز نیز 4-3-3 بازی می کردیم. "

 

 


برچسب‌ها:
دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 22:15 برگزار شد.رحمتي: وزش باد معادلاتم را به هم زد

قضاوت این بازی بر عهده حسین زرگر بود. وی به حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد و در دقایق پایانی ساموئل را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

گل تیم گسترش فولاد در دقیقه 18 توسط مهرداد بایرامی از روی یک ضربه ایستگاهی مستقیم به ثمر رسید اما آرش برهانی در دقیقه 34 بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه اول شاگردان خطیبی با نیروهای جوان برتری عددی در محوطه جریمه استقلال داشتند اما این تیم بعد از گل عقب کشید ولی در نهایت بازی با همان نتیجه در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم استقلال به قصد جبران وارد زمین شد که به هدفش هم رسید و بازی را به تساوی کشاند. در ادامه حضور خطیبی باعث شد تا تبریزی‌ها حملات پراکنده‌ای روی دروازه استقلال داشته باشند و حتی می‌توانستند توسط شفیعی به گل برسند اما این اتفاق نیفتاد تا استقلال روی تیزهوشی و تجربه مجیدی در دقیقه 88 دروازه فروزان را باز کند و به سه امتیاز شیرین برسد تا در گام اول سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند.

ترکیب گسترش فولاد:

محسن فروزان، سید امید نظامی‌پور، سعید آقایی(52 رسول خطیبی)، امیر تیزرو، خالد شفیعی، سید مهدی قریشی، احمد امیر کاردار، میثم نقی زاده، سامان نریمان جهان(86 مرتضی محفوظی)، سید ایمان موسوی و مهرداد بایرامی

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، هاشم بیگ زاده، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، پژمان نوری(63 احمد جمشیدیان)، سیاوش اکبرپور، آرش برهانی(54 فرهاد مجیدی) و محمد قاضی

فارس

برچسب‌ها:

Sharhe Tasviri


برچسب‌ها:
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:شرح تصویری دیدار گسترش فولاد و استقلال تهران, .:. 1:13 .:. محمد مویسات
درباره وبلاگ

از قوم سلمان و ولایت پیشه هستیم ما با شهیدان جمله از یک ریشه هستیم ما از تقاضاهای نفس خود گذشتیم مولا چه خواهد، ما در این اندیشه هستیم


آرشيو مطالب
دی 1393
شهريور 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391
لوگوي ما
عاشورایی میمانیم

امکانات وب

طراح قالب
معبرسایبری بی سنگر گردان خیبر